Co všechno byste si měli v cestovní kanceláři zjistit

1. Informujte se o podmínkách insolventnosti

Udělat byste tak měli vždy, bez ohledu na to, kde si zájezd kupujete. Ať už je to v cestovní kanceláři, agentuře nebo u online prodejce.

2. Formulujte jasně své požadavky

Klient by měl mít jasnou představu o tom, co od dovolené očekává. Jen tak vám cestovka / agentura dokáže poradit ten správný hotel. Často se stává, že finanční možnosti klienta se neshodují s jeho očekáváními, v tom vzniká nejzákladnější problém.

3. Zajímejte se o vše

O vzdálenosti od pláže, povaze pláže, rozsahu služeb, jeho kvalitě. I hotely stejné kategorie mohou mít extrémně rozdílný rozsah služeb, a to i v rámci stejné destinace, nemluvě o rozdílech mezi zeměmi jako takovými. Nezapomeňte se ptát i na pojistné krytí a storno podmínky.

4. Čím více otázek, tím více informací

Často se stává, že zaměstnanci některé skutečnosti považují za zcela samozřejmé, proto na ně neupozorňují, avšak klienti se dodatečně stěžují, že o něčem nevěděli. Je dobré se například zajímat io národnostní strukturu klientů v daném hotelu - možná vám určité národnosti ze subjektivních důvodů nevyhovují.

5. Čtěte smlouvu

Všechny informace jsou uváděny proto, aby si jejich klienti četli a aby jim porozuměli. Často je ignorují a smluvním podmínkám nevěnují žádnou pozornost, což je zásadní chyba. Smluvní podmínky jsou vypracovány na základě platné legislativy.

6. Změna objednaného hotelu za jiný

Změny by měly být s klientem komunikovány ještě před odjezdem na dovolenou, ne až po příjezdu do destinace. Klient se v žádném případě nemůže stát rukojmím cestovní kanceláře. Co se týče ověřování, zda cestovka opravdu rezervovala pro konkrétního klienta hotel - není to možné v každém případě.

Žádné komentáře:

Okomentovat